Voorstelling SpIdErPiGgY

Vertel iets over jezelf. Wie ben je, waar kom je vandaan en wat zijn je interesses?
SpIdErPiGgY [Offline ]
Beheerder
Onderwerpen: 4
Contacteer:

Voorstelling SpIdErPiGgY

Bericht door SpIdErPiGgY »

👋 Hallo allemaal!

Ik ben Andy (SpIdErPiGgY)

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn forum. 🙂

Ik ben **Andy**, beter bekend als **SpIdErPiGgY**. In mijn vrije tijd hou ik me graag bezig met alles wat met computers, websites en servers te maken heeft. Vooral **phpBB**, **Linux**, **zelfhosting** en **webdesign** zijn al jarenlang mijn grootste hobby's.

Na vele jaren met veel plezier aan **phpBBExtNL.be** gewerkt te hebben, vond ik het tijd voor iets nieuws. Daarom heb ik **SpIdErPiGgY** opgericht: een forum waar techniek en gezelligheid samenkomen.

Hier is iedereen welkom. Je hoeft geen computerexpert te zijn. Er is plaats voor techniek, gaming, films, muziek, humor, huisdieren en gewoon een gezellige babbel.

Over mij:
  • 💻 Fan van phpBB, Linux, HTML, CSS en PHP.
  • 🖥️ Ik host mijn eigen websites en servers.
  • ☁️ Liefhebber van zelfhosting, Nextcloud en open-source software.
  • 🚂 Ik werk 's nachts bij de NMBS.
  • 🎨 Ik reinig treinen en verwijder graffiti.
  • 🐶 Trots baasje van mijn hond Rocky.
  • 🐍 Ook mijn korenslang maakt deel uit van de SpiderPiggy-familie.
  • 🎵 Ik hou van muziek, films, series en een flinke dosis humor.
  • 🤝 Ik help graag mensen met technische problemen of vragen.
Waarom dit forum?

Ik wil een leuke en respectvolle community uitbouwen waar mensen elkaar kunnen helpen, ideeën kunnen delen en gewoon een fijne tijd kunnen hebben. Iedereen is welkom, of je nu een doorgewinterde computerliefhebber bent of gewoon op zoek bent naar een gezellige plek om te praten.

Voel je vrij om jezelf ook even voor te stellen. Ik ben benieuwd wie jullie zijn!

Nogmaals welkom en veel plezier op **SpIdErPiGgY**! 🕷️💚
Plaats reactie